jeudi, septembre 18, 2008

Twisted Faith

Sampe sekarang gue masih bingung dengan omongan orang-orang..

"Kalo lo idup di sana seharian 24 jam, pahalanya gede banget lho. Apalagi di bulan puasa."

"Ah gapapa kok gue nemenin kalian makan. Toh ntar pahala gue nambah."

"Bulan puasa tuh saatnya beramal, soalnya pahalanya berkali-kali lipat."

Trus lo mendingan nongkrong di sana seharian penuh sementara kami semua harus baca setengah buku sendiri buat uts gara2 lo gak pernah ngajar? Trus kalo nggak ada iming2 pahala, lo kagak mau nemenin temen2 lo makan? Trus kalo kagak bulan puasa lo kagak beramal, gitu?

Kacrut ah, kalo buat gue sih itu sih sama aja lo ibadah ada maunya, bukan gara2 lo percaya Tuhan or whatever. Trus tujuan lo apa? Pengen banyak pahala biar kagak ditendang ke neraka? Pengen masuk surga? Mati aja sana, ntar lo tau kan sebanyak apa pahala lo.

Btw barusan gue denger lagu yang pas banget. Inti lagunya bilang, "Kalo surga ama neraka kagak pernah ada, emangnya lo masih bakal nyembah2 dan nyebut nama Tuhan?"

Udah mana di kelas ada anak2 (gak gue akuin mahasiswa) perang2an tulisan di kertas antara yang jilbab ama yang nggak pula..

Bleh.

Aucun commentaire: